2016-ban indított véleméyblog terméktesztelés témában.

Tesztek és vélemények termékekről

Tesztek és vélemények termékekről

King & Queen páros karkötő - Vélemény

2020. szeptember 07. - KaS

 Az elmúlt években a páros ékszerek rendkívül nagy divatba jöttek. Eleinte Valentin nap környékén és a karácsonyi szezonban hódítottak, mostanában már egész évben szívesen vásárolják a szerelmes párok ajándékba maguknak. Nagyon nagy a kínálat is lehet kapni egészen egyszerűeket és nagyon igényeseket is. Az egyik ilyen igényes karkötőszettet meg is rendeltem. Ásványkarkötőket eleve szeretem, a fém, acél karkötők olyan távol állnak tőlem. Mondjuk érdekesség, hogy órát viszont csak fém szíjjal tudok elképzelni. Ezért van az, hogy karkötőt és órát egyszerre nem is tudok hordani. Na szóval, ha nincs rajtam óra, de karkötő igen, akkor az ásványkövekből vagy bőrből készült karkötő.   

king-queen-karkoto-szett.jpg

Ez a képen látható King & Queen karkötő ásványból készült, meg azért van benne egy kicsi fém is , de az nem zavaró mennyiség. (A koronák) A férfi karkötő természetesen fekete színű.  Lávakőből készült, nem a csiszolt változat, így kicsit férfiasabb. A női párja fehér howlit gyöngyökből áll, ezek fényes csiszoltak. Gumis megoldással készült, felveszi a csukló méretét, nem kell a mérettel vacakolni milyet rendeljünk.

Összeségében nagyon tetszik a szett, remek darab mind a kettő, úgy gondolom hogy bárkin jól állhat egy ilyen , én még öltönyhöz is el tudom képzelni, persze azért az átlaf framernadrágot és fekete polót vesz fel hozzá. Én mindenképpen... nagyon sok fekete polóm van. Imádom őket, csakúgy, mint ezt a karkötő szettet! 

A terméket itt vettem: EnciShop páros ékszer

Van a webshopban acél szett is, amit én nemigazán kedvelek, de inkább ásványkarkötők vannak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teszteredmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3516193026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása