2016-ban indított véleméyblog terméktesztelés témában.

Tesztek és vélemények termékekről

Tesztek és vélemények termékekről

Lenor Aromatherapy Exotic Twist koncentrált öblítő - Teszt

2017. január 02. - KaS

Egyedül álló férfivá váltam 32 évesen. Súlyos eset tud lenni. Sok-sok mindent nekem kell csinálni, amit nem én szoktam. Legutoljára rendszeresen mosni első éves egyetemista koromban kellett.

Nem most volt. Akkor még jószerével csak szemes mosópor és öblitő volt. Most már vannak all in kapszulák, folyékony mosószer ... minden. Igyekszem végigpróbálni mindent ... Hátha valami helyettem is kimos. 

Az all in tabletták nem rosszak, csak nincs valami jó illata a ruháknak. Vagy sok ruhát teszek be a gépbe, vagy kevés kapszulát. Hányat kell amúgy? az 1 db tuti hülyeség. Mindegy.

Megrendeltem a képen látható öblitőt. Emagról rendeltem, ingyen kihozták. Minden happy. 

Mindenféle ruhához jó, fehér , színes és fekete. Nálam fekete nincs. A színessel mosom. Fehér sincs - olyan fehér-piros van. Sok a piros ruhám.

Az öblítő jó amúgy. Jó sokat öntök bele. 36 mosás van rá írva, nem számolom. De valóban jó illata van a ruhának. Szuper!

img_1657.JPG

Ajánlom mindenkinek, mert érzem az illatát. És ez a lényeg!

Az ár-érték arányról nem nagyon tudok nyilatkozni. Nem ismerem az árakat. Jó áras volt a webshop szerint. :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://teszteredmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr512092057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása