2016-ban indított véleméyblog terméktesztelés témában.

Tesztek és vélemények termékekről

Tesztek és vélemények termékekről

Bambusz szélcsengő aminek a tetején bologató madarak vannak

2023. március 29. - KaS

Az EnciShop.hu webáruháztól kaptam egy Bambusz szélcsengőt, hogy írjam meg róla a véleményemet.

Csomagolás sima karton doboz, ami védi a terméket. Semmi extra.

1680078621222.jpg

Nem kell a szélcsengőt összeszerelni, csupán ki kell venni a dobozból és kb felakasztani. A leghosszabb logó részt kell csak letekerni. Először nem vettem észre , hogy le kell tekerni , csak feltünt hogy az olyan rövid így. 

Azon gondolkoztam, hova tegyem ki a bambusz szélcsengőt...

Ugye bárhova felakaszthatom a házban, ahol szeretném hallani a hangját és ahol jól mutat. Azonban olyan helyet kerestem, ahol van légmozgás, mivel így a szélcsengő hangja jobban érvényesül és többet fog mozogni.

Például a teraszon vagy erkélyen, ahol könnyen kihelyezhető és szabadon mozoghat a szélcsengő. Ha nincs terasza vagy erkélye valakinek, akkor a nappaliban, ahol gyakran tartózkodik, vagy a bejárati ajtó közelében is elhelyezheti a szélcsengőt, hogy üdvözölje a vendégeket a hangjával. Azonban fontos, hogy ne helyezze túl közel az ajtóhoz, hogy ne zavarja a kilépő vagy belépő embereket.

Én végül az udvarban az egyik fára tettem. Vagy 10 helyet kipróbáltam. Nekem ott tetszett a legjobbam. :-))

Főleg ez a kis madárfészek. Nekem ez annyira tetszik, hogy úgy képzeltem el egy fán fig ez a legjobban m,utatni. Persze , majd lehet áthelyezem. Főleg télre majd behozom. 

1680078621202.jpg

Én úgy gondolom érdemes bveszerezni mindenkinek ilyen különleges madaras bambusz szélcsengő terméket. Nagyon szép és különleges darab, igazán megfizethető áron. 

1680079087100.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://teszteredmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3018083418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása