2016-ban indított véleméyblog terméktesztelés témában.

Tesztek és vélemények termékekről

Tesztek és vélemények termékekről

Head & Shoulders - Menthol sampon

2017. február 06. - KaS

Rengeteg féle sampon van. Az őszintét megvallva nem igazán ragaszkodok samponból egy márkához sem. Olyan sok féle van... ki kell próbálni mindig egy újat.

Ha nincs kedvem kiprobálni új márkát akkor veszek Head & Shoulders sampont. De már ebből is nagyon sok féle van.

Nem olyan rég kaptam termékmintát, ismét tőlük. Mentholosat.

img_1970.JPG

Természetesen kipróbáltam. Az én hajamra nem igazán kell egy ilyen teljes tasak termékminta. 

Van hajam, csak éppen rövid. :-) Szóval a termék maga nekem olyan mint a duplasajtburger. Szóval szeretem a sajtburgert , de a dupla már sok, vagy mint a moziban a páros menühöz a 0.75-ös kola.... Szóval nagyon mentholos. A fejemen a bőr... Az indián filmek jutnak közben eszembe, régen szerettem a westernt, meg az indiánvadászokat... De nem jó az indiánok helyében érezni magamat hajmosás közben....

Alapból ajánlom a H&S samponokat és hál istennek sok féle közül lehet választani.

Válogassunk tovább. 

A bejegyzés trackback címe:

https://teszteredmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2312189408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása